GALAXY PODEJŚCIE DRUGIE

Powracam do Was po krótkiej przerwie :)
Galaktyczne paznokcie gościły już kiedyś na moim blogu. Te z dzisiejszego posta różnią się od poprzednich nieco kolorami lakierów oraz tym, że wykorzystałam do ich wykonania trochę inną gąbeczkę, dzięki której wzór wyszedł bardziej dokładny i dopracowany - przynajmniej tak mi się wydaje. 


Różnica jest również w długości paznokci, które skróciłam praktycznie do zera przez co patrząc na zdjęcia mam wrażenie, jakbym patrzyła na dłonie małej dziewczynki. 


Udało mi się również uwiecznić obie moje dłonie na zdjęciach co zdarza się bardzo rzadko... także osoby, które prosiły mnie o dodanie zdjęć z wzorem na obu dłoniach wreszcie się doczekały :)






30 komentarzy:

  1. Śliczne. Jak każde twoje zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo. Też muszę zrobić coś w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chyba sama zrobię galaxy na dniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdobienie :) Cudownie Ci to wyszło :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie mistrzowskie wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :) Pieknie udało Ci się uzyskać zamierzony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śliczne :) pięknie Ci wyszły. muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne galaxy :) U mnie też gościło do dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, widzę, że na większości blogów radykalne cięcia paznokci :)
    a galaktyka wyszła pięknie, chyba w końcu sama się przełamię i spróbuję ją zmalować u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie się prezentuje ten motyw u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne:) muszę się kiedyś w to pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sa piekne! bardzo starannie i dokladnie wykonane - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie obijamy się! tworzymy i publikujemy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo galaxy! Planuję się też w to pobawić... ale nie mam czasu... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny efekt uzyskałaś, bardzo mi się podobają twoje pomysły na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo rzeczywisty efekt! świetnie to dopracowałaś, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń