Brzozy po raz drugi






Gdy pierwszy raz namalowałam brzozy na paznokciach wiedziałam, że nie będzie to ostatni i jedyny raz.
 Nie musiałam długo czekać, bo okazja nadarzyła się bardzo szybko gdy Nails By Weronika zorganizowała na swoim blogu jesienny konkurs.  Od razu wiedziałam co zmaluje! 

Pisałam też niedawno, że ostatnimi czasy bardzo polubiłam matowe paznokcie. Jeśli się dobrze przyjrzycie to zauważycie, że tło jest matowe a pozostałe elementy są nabłyszczone co spowodowało, że zdobienie wyglądało jak naklejka.


Jako podkład użyłam lakieru, który długo leżał nieużywany, bo nie przekonywał mnie jego kolor.  
Pewnego  razu gdy kompletnie nie maiłam pomysłu na jaki kolor pomalować paznokcie postanowiłam dać mu szansę i... okazało się, że na paznokciach wygląda o niebo lepiej niż w buteleczce! Lakier ten to Golden Rose #42, który bardzo ciekawie wygląda w wersji błyszczącej jak i matowej.