FLIRT


W ostatnim poście prezentowałam zdobienie z użyciem lakieru firmy Wibo o nazwie Zielona Fantazja, dzisiaj pora na Flirt.
Kolor lakieru o którym pisałam wcześniej zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu i to on jako pierwszy wpadł w moje ręce w Rossmannie. Flirt natomiast polubiłam za jego pigmentację i krycie, aplikuje się go znacznie przyjemniej niż Zieloną Fantazję.

Co do zdobienia to chyba staję się coraz bardziej monotematyczna i nudna. Ostatnio malowałabym tylko kreski, kropki i przeróżne azteckie wzory ale co poradzę na to, że bardzo mi się takowe podobają ;)


25 komentarzy:

  1. o wow! uwielbiam twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite :) Jak Ty zrobiłaś takie równe koła??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw namalowałam trochę nierówne białym lakierem a potem nierówności "naprawiłam" malując cieniutkim pędzelkiem i farbką czarą oblamówkę :)

      Usuń
    2. Jesteś niesamowita :)

      Usuń
  3. monotematyczna?
    nudna?
    no chyba żartujesz!
    Pięknie- zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odnoszę wrażenie :P dzięki :*

      Usuń
  4. piękne!! chyba spróbuję (sprobuję to kluczowe słowo :p) zrobić coś podobnego bo bardzo ale to bardzo mi się podobają te wzory :) i flirt też ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwal jak wyszło! :)

      Usuń
  5. Sama czy naklejki/tatuaże? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :) farbka akrylowa + cieniutki pędzelek.

      Usuń
  6. cudowny kolorek - sama go ostatnio kupiłam :P
    a zdobienie wymiata !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Połączenie moich ulubionych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! Zachwycam się każdym Twoim manicurem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na ten lakier z Wibo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobienie! :) Jestem pod ogromnym wrażeniem, szczena mi opadła normalnie!!!!

    Flircik pięknie się u Ciebie prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamuńku jakie piękne zdobienie!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. so creative nails,great job.Would you like to follow each other?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod totalnym wrażeniem Twoich zdobień o.O

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli masz ochotę to zapraszam serdecznie do projektu:) Proszę tylko, żebyś dokładnie potwierdziła w komentarzu u mnie pod postem czy chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow :0 szacun za taki wzorek :0 jest naprawdę prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz talent;) cudo!
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  17. woooow! /zbieram szczękę z podłogi/
    cudne :)

    OdpowiedzUsuń